tisdag 23 februari 2016

Puckon

Liberala ungdomsförbundet i Stockholm har kommit med sina framtidsvisioner. De vill tillåta incest och pedofili tillåter om alla tillåter det i förväg.
Jag ska alltså före min död intyga att någon liberal ungdom få utnyttja min döda kropp sexuellt.

Carl B Hamilton en fd. riksdagsman har kallat ungdomsförbundet för puckon.
Då blir ungdomarna upprörda och säger att så får en riksdagsman inte säga till sitt ungdomsförbund.
Jag tycker att det är väl det minsta man kan säga om hela ungdomsförbundet.
De är ju fullständiga idioter och borde tas ifrån medlemskapet i Liberalerna.

Ordföranden i Stockholm försvarar beslutet genom att säga att ett ungdomsförbunds uppgifter är att se visioner och att spränga gränser.
Men.
Lägg märke till att det ifrån ungdomsförbunden rekryteras framtiden politiker
 Är det dessa puckon som ska forma Sveriges framtida politik då blir jag orolig.

Idioter, Puckon,Hjärndöda, Parasiter, Intelligensbefriade, m, m ,m ,m

Jag är inte fd. riksdagsman så jag får säga vad jag vill om liberaler.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar