torsdag 5 mars 2015

Vårdcentral 3

Nu har jag kommit fram till bokning och rådgivning kl.9.37
Hur. Jo
Ringt nummer-röst- knappat in siffra, var jag ville komma- röst på engelska om jag ville ha info på engelska- vänta- röst-.knappat in siffra ang. ärende- röst som meddelade att de ringer mig kl. 16.35.

Här gäller det att inte vara sjuk.
Är det konstigt att akuten får många besök?

Jag ringde en gång till för att kolla om jag hade hört allt rätt. Då lyssnade jag lite längre och hörde att jag kunde avvakta. Undrade vad som då skulle ske.
Då knappade jag in en ny siffra där jag avbokade min uppringstid.
Ringde igen för att se om jag kom fram direkt genom att avstå några knapptryck.
Då kom denna sterila röst tillbaka och meddelade att jag hade en redan bokad uppringningsstid.
Då gav jag upp. Jag ska försöka hålla mig frisk till kl. 16.35 idag så får vi se vad som då sker

Fortsättning följer

Privat vårdcentral-Landstingets vårdcentral 3-0

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar